De Instablik

Nicolaas Veul is verslaafd aan Instagram. Tijdens het foto’s kijken confronteert zijn telefoon hem plotseling met zijn zielloze “scrollgezicht”. Hij besluit een aantal dagen selfies te maken, iedere keer als hij weer eens zonder doel door Instagram scrolt.

“Maar ik ben het echt: zo zie ik eruit, zo kijk ik, scrollend door andermans wasbordjes, eten, opgedirkte vakantiefoto’s en knappe selfies met blije teksten eronder” – Nicolaas Veul

VPRO, zo kijk ik als ik op Instagram kijk

Schermafbeelding 2017-05-03 om 16.25.36

Geef een reactie

